Редакційна політика

За кожним текстом у нашому журналі стоїть кропітка робота всієї команди ВЕНКОН. Для нас контент – це не просто текст, зображення та відео, а й відповідальність перед читачем. Кожна стаття у нашому журналі є надійним інструментом, який допомагає вирішувати реальні завдання у житті читачів. Тому ми готові відкрито розповісти про те, якими способами створюється цей матеріал, як він вдосконалюється з часом і як досягає своєї ефективності. У кожній статті ми дотримуємося експертної точності та враховуємо інтереси наших читачів, які також мають певний вплив на розробку контенту.

1. Мета та місія

Мета нашого журналу – допомогти людям розібратися у сучасній техніці та розумно витратити свій бюджет при її купівлі та експлуатації. Виконуючи роботу з розробки контенту, ми дотримуємося таких цінностей:

  • ми висловлюємо тільки об'єктивні думки;
  • ретельно стежимо за тим, щоб всі деталі контенту були точними та відповідали істині;
  • ми створюємо тільки той контент, який дійсно приносить користь читачеві, та не виробляємо порожні слова для досягнення великих об’ємів;
  • всі поради в нашому журналі надійні, дієві та перевірені;
  • ми цінуємо фінансову та фізичну безпеку наших читачів.

Ми створюємо контент для людей, які збираються придбати техніку – поради щодо вибору, рейтинги та топи. Рекомендації зі статей журналу допоможуть підібрати модель побутової техніки, яка зможе вирішити поставлені споживачем завдання з урахуванням перспектив (іноді в майбутньому потреби можуть змінитися і буває, що потрібно брати техніку «на виріст»). При цьому в пристрої не буде ніяких зайвих функцій і опцій, за які доведеться невиправдано переплачувати. Ми цінуємо задоволеність нашого споживача, а не його дорогі покупки.

Наш журнал підійде новачкам, які вперше почали користуватися тим чи іншим типом техніки та хочуть розібратися в експлуатації. Контент у вигляді покрокових інструкцій і докладних рекомендацій допоможе зрозуміти можливості та способи експлуатації будь-якого обладнання. Завдяки цьому стає зрозуміло, як його застосовувати, обслуговувати, щоб не тільки була користь, але і збереглися гарантійні умови, техніка прослужила якомога довше.

Контент також підійде практикуючим фахівцям, які займаються монтажем різної техніки у себе вдома в побутових масштабах або на замовлення іншим споживачам. Він допоможе розібратися у сучасних тенденціях, застосовувати нові технології правильно, полегшувати свою роботу.

Різні види споживачів знаходять корисне в нашому журналі, оскільки наша місія полягає в тому, щоб бути джерелом надійної інформації про побутову техніку. А також ми прагнемо стати експертним ресурсом в області енергозбереження. Ми хочемо, щоб кожен, хто шукає поради та відповіді, знаходив їх саме у нас.

Ми працюємо по всій Україні та маємо широку базу клієнтів у кожній області. Це дає нам можливість враховувати економічні та фізичні особливості різних регіонів і типів споживачів, а не тільки загальноринкові тенденції. Тому в журналі ми даємо рекомендації, беручи до уваги різні особливості, які можуть бути у кожного читача. Це дозволяє розробляти індивідуальні рекомендації, які ідеально підійдуть конкретним групам споживачів, а не стануть загальними та шаблонними порадами.

2. Принципи створення контенту

Для створення якісного контенту для нашого журналу ми встановили в команді кілька чітких правил. Дотримання їх є обов'язковим при підготовці будь-якого матеріалу:

  1. Використання достовірних джерел. Якщо для розробки контенту потрібно користуватися сторонніми джерелами, ми застосовуємо тільки достовірні та переконуємося в їх правдивості. Наприклад, це можуть бути офіційні сайти виробника техніки та інші авторитетні ресурси.
  2. Підтримка контенту в актуальному стані. Технології змінюються і розвиваються з часом. Щоб наші рекомендації завжди були правдивими, корисними та не застаріли, ми оновлюємо їх, якщо це потрібно. Наші статті – не статичний контент, а активний елемент екосистеми ВЕНКОН.
  3. Перевірка інформації профільним експертом. Лише експерт знає всі тонкощі, які зустрічаються на практиці, і може дати рекомендації, напрацьовані особистим досвідом. Тому перед публікацією кожна стаття проходить перевірку монтажником, майстром, інженером та іншим експертом з відповідним практичним досвідом.
  4. Перевірка якості текстів. Крім підтримки достовірності смислового навантаження, статті також проходять перевірку редактором на предмет відповідності нормам мови. Кожен розділовий знак відіграє роль і може впливати на зміст тексту.
  5. Надання тільки фактів. Ми не допускаємо появи в нашому контенті суб'єктивних і необґрунтованих думок. У журналі з'являються виключно факти, доведені особистим або стороннім досвідом фахівців.
  6. Авторство. Для створення контенту кожен член нашої команди виконує свою частину великої роботи. Це дозволяє нам публікувати авторські тексти з унікальними рекомендаціями та не копіювати поради з інших джерел.

3. Авторство та відповідальність

Над кожним матеріалом у журналі працює команда фахівців Венкон, а не один співробітник. Це дозволяє відповідати принципам з пункту 2 цієї політики. Тому автором є ВЕНКОН – магазин побутової техніки.

ВЕНКОН – це експерти з великим практичним досвідом, які добре розбираються в техніці. Вони розуміють принципи роботи того чи іншого обладнання, стежать за новими тенденціями, відгуками споживачів, рекомендаціями виробників. Цей досвід і навички дозволяють давати корисні та актуальні поради в матеріалах журналу.

Монтажники магазину встановлюють придбану покупцями техніку. І їхній досвід враховується надалі, коли буде збиратися інформація для створення або доопрацювання матеріалу про встановлення того чи іншого виду обладнання. Майстри магазину проводять профілактичне обслуговування техніки. Інформація про їхню практику також передається в команду журналу ВЕНКОН для створення корисного контенту.

Фахівці магазину ВЕНКОН мають дипломи, сертифікати, що підтверджують їхній досвід і освіту. Але ми не зупиняємося на цьому і продовжуємо навчати їх, тому вони завжди мають актуальні знання, які можна застосувати на практиці з сучасною технікою.

Ці якості роблять команду ВЕНКОН авторитетним автором контенту журналу, якому щодня довіряють сотні людей і, використовуючи отримані рекомендації, діляться позитивним досвідом у коментарях. Накопичений роками досвід експертів магазину ВЕНКОН підтверджується документами, практикою та відгуками.

Наші експерти та редактори несуть відповідальність за наданий контент. Тому вони його ретельно перевіряють і, якщо потрібно, оперативно вносять правки.

4. Політика редагування та оновлення

Якщо після публікації виникає необхідність внести редагування, то інформація перевіряється профільним експертом, затверджується, а потім додається до контенту. Ми діємо оперативно. Як тільки до редактора надходить інформація про те, що потрібні зміни в контенті, він вивчає і перевіряє її достовірність. Якщо потрібно, то для підтвердження залучаються профільні фахівці з команди ВЕНКОН. Якщо необхідність правки підтверджується, то вона вноситься в матеріал в найкоротші терміни для того, щоб якомога більше читачів знайомилися з правильною та актуальною інформацією без помилок.

На кожному матеріалі журналу вказується дата останнього оновлення. Це дозволяє читачам судити про те, коли саме були внесені зміни, і оцінювати актуальність статті на поточний момент.

Ми стежимо за актуальністю і чистотою матеріалів ще й тому, що пошукові системи цінують достовірність. У сучасних умовах тільки професійний контент експертного рівня, правильність якого підтверджена особистим досвідом авторів, може бути показаний на хороших позиціях у пошуковій видачі. Таким чином, контент без помилок, що несе користь – це запорука того, що він буде в пошуку на хорошому місці та тому про нього дізнається більше людей.

Ми коригуємо або в рідкісних випадках видаляємо опубліковані матеріали в журналі з наступних причин:

  • контент порушує законодавство;
  • у матеріалі містяться поради, які можуть нести небезпеку для цілісності техніки, здоров'я користувача та інші види загроз;
  • порада в тексті не відповідає дійсності та не дає обіцяного результату;
  • у матеріалі присутні товари, які вже не є актуальними (зняті з виробництва тощо);
  • є помилки, пов'язані з правилами мови.

5. Етичні стандарти

Ми вважаємо, що хороший контент повинен бути не тільки актуальним і корисним, але й відповідати етичним стандартам. Тому в наших матеріалах відсутня дискримінація за різними ознаками, образи та нетолерантні висловлювання. Ми враховуємо різноманітність думок, смаків і способу життя наших читачів і користувачів техніки. Наша команда дотримується думки, що контент повинен бути корисним і безпечним для кожного.

У міру створення статей ми вказуємо посилання на сторінки нашого товарного каталогу, бо це зручно для читачів. Під час ознайомлення з інформацією про застосування того чи іншого приладу, аксесуарів, можна відразу перейти на сторінку покупки. Однак ми є експертами з широким досвідом і знаннями, які не обмежуються тільки асортиментом нашого магазину. Тому наші експерти аналізують ринок, вивчають потреби споживачів, знайомляться з новими технологіями та використовують отримані знання в розробці контенту. Це дає нам можливість надати корисну інформацію про будь-яку побутову техніку, незалежно від того, чи представлена вона у нас в асортименті чи ні.

Одним з важливих аспектів розробки контенту є чистота інформації. Якщо у техніки є якісь недоліки, неприємні факти про які читачам потрібно знати, вони обов'язково вказуються. Це дає їм можливість зробити об'єктивну оцінку.

6. Використання посилань і джерел

Відповідно до пункту 2 цієї політики, ми ніколи не займаємося копіюванням інформації з інших джерел. Однак, при необхідності ми можемо використовувати контент інших авторів у вигляді цитати із зазначенням посилання на першоджерело, враховуючи авторські права. Як першоджерело може виступати офіційний сайт бренду техніки, інше авторитетне видання та інші ресурси з високим рівнем довіри. Якщо автор контенту заперечує проти публікації його матеріалів в нашому журналі, то ми не використовуємо його.

Застосовуючи інформацію таким чином, ми також ретельно перевіряємо її достовірність. Наші експерти зіставляють її зі своїм досвідом, враховують досвід і думки інших фахівців, а також вирішують, чи потрібні ці знання читачам будь-якої статті нашого журналу для кращого розуміння теми чи ні.

Крім тексту, в нашому журналі використовуються й інші види контенту – відео, зображення, фотографії, графіки. Це допомагає читачам краще сприймати складну інформацію, побачити її наочно. Ми використовуємо два джерела цих видів допоміжних матеріалів:

  1. Контент створюється фахівцями з команди ВЕНКОН. Це робиться з урахуванням рівня читача, щоб тема виявилася для нього максимально розкритою і зрозумілою.
  2. Контент може бути взятий з інших джерел, які поширюють його в рамках своєї ліцензії. При виборі зображень і відео на таких майданчиках ми також уважно контролюємо їх відповідність дійсності, тематиці статті та рівню розуміння читача.

7. Зворотний зв'язок

Ми підтримуємо двостороннє спілкування з читачами нашого журналу, оскільки їхня думка є цінною для нас і впливає на якість та зміст матеріалів. Читачі можуть повідомити нас про:

  • наявності помилок і неточностей;
  • некоректній роботі функціоналу будь-якого елемента журналу або інтернет-магазину;
  • своєму думці про отримані поради, а також досвід їх застосування на власній практиці, якщо він вже був;
  • питаннях, які залишилися нерозкритими після ознайомлення з тим чи іншим матеріалом;
  • пропозиціях щодо того, яку ще корисну інформацію хотілося б побачити на сторінках журналу або в його функціоналі.

Кожен читач журналу може звернутися до нас будь-яким зручним для нього способом, основні канали зв'язку наступні:

  1. Телефон. Доступні безкоштовні дзвінки за кількома номерами телефона: для Києва, Львова та будь-якої точки України. Крім цього, можна замовити дзвінок на свій номер телефону.
  2. Месенджери. Читачі можуть писати нам у Telegram, Viber, а також на електронну пошту.
  3. Чат. Онлайн-чат доступний на сторінках журналу та інтернет-магазину.
  4. Коментарі. Під кожним матеріалом журналу є форма коментаря, де можна поділитися своєю думкою. Там вам можуть відповідати експерти ВЕНКОН, а також інші читачі.
  5. Особистий візит. Якщо ви живете у Києві або Львові, то можете особисто звернутися до співробітника нашої команди в одному з наших магазинів.

Ви можете розраховувати на оперативну реакцію наших експертів по будь-якому каналу зв'язку в будь-який день у робочий час.

Якщо в результаті зворотного зв'язку з'ясувалося, що будь-який контент потребує доопрацювання, то наші експерти внесуть виправлення, згідно з умовами, що описані в пункті 4 цієї політики. Ми завжди раді зворотного зв'язку від нашої аудиторії, тому, що це допомагає зробити наш контент кращим, кориснішим і більш затребуваним.

Ми не просто пишемо тексти, а ділимося унікальним практичним досвідом, який щодня зустрічаємо, виконуючи різні роботи з нашими клієнтами. Для нас важливо, щоб всі статті були не просто текстами, а ставали корисними інструментами, які можна застосувати на практиці. Ми гарантуємо, що всі майбутні матеріали в журналі будуть чітко відповідати кожному пункту цієї політики. Команда ВЕНКОН завжди готова дати корисну та актуальну пораду, поділитися особистим досвідом, тому що ми віримо в те, що володіння необхідною інформацією полегшує життя.